Известие

Collapse
No announcement yet.

Горивен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
    Филтърът се намира пред задна дясна гума. Закрит е от пластмасов капак. Най-лесно смяната става на канал. Отвий болтовете на капака (мисля че бяха 3) и ще видиш самия филтър, който е хванат към купето със скоба. Щуцерите са с болтове (според епер). Отвий първо тях, след което сваляш и самия филтър от скобата.
    искам да питам същото ли се отнася и за 146
    sigpic

    Comment


    • #32
      Колеги за голяма моя радост това да не пали не се получи макар че имаше дни където беше под наклон,а варненци знаят какъв студ беше.Относно горивния филтър се каня да го сменям от както съм взел колата /2г. и половина и близо 40 000км. изминати/ ама само с каненето си оставам,обаче като гледам тази боза която е изкарал колегата тази процедура ще я направя много скоро.
      Относно замръзването може ли да не ми е замръзвала/макар че беше и под наклон/ защото карам на метан и обръщам на бенз само като я изгасям.Доколкото знам при газта конденза е много повече.
      И все пак мога само да се радвам че боксера не ме остави за нито ден.Пожелавам го и на всички колеги


      Забравих да споделя проблема който имах,може да съм полезен на някой.От навяването на сняг изглежда се е набутал чак в гумените лули на свещите които имаме и едната беше мокра.От там едно прекъсване на двигателя,добре че му знам цаката.Издърпах тая гума назад и сега на едната свещите е директно с кабела и няма проблеми.Това става и при каране в големи локви.Просто там си влиза вода и това е
      МЕТАН

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от BoxerPower Покажи съобщение
        Бе то тоя замръзнал конденз много лесно може да се превърне в "размръзнал" с един пистолет за горещ въздух... ама може ли да си носим по един такъв навсякъде и постоянно да залягаме под колите?! За съжаление в моя случай няма как да спирам с муцуната нагоре ако искам боксьорката да е в гаража. Другия вариянт е да я цопна на бордюра пред него и да се надявам някой луд дрифтаджия с летни гуми да не я повлече. Тия дни обаче съм решил да и попречистя изпускателната системка от конденза. Що се отнася до темата с добавките, било то качествени, некачествени и тн. - ами единственото мнение което съм чувал за тях (предимно от майстори) е все отрицателно... т.е. нашенските горива явно са такива стабиларки, че са с изграден имунитет към тях
        Направете си по един малък отвор в долния край на гърнетата.
        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
        sigpic

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от vasko graminov Покажи съобщение
          искам да питам същото ли се отнася и за 146
          абсолютно
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
            Направете си по един малък отвор в долния край на гърнетата.
            Не, че вече не ми е минавало през ум, но определено това не е решението. Преди време бачках в един сервиз в който се занимавахме предимно с изпускателната система т.е. с всичко от изпускателен колектор до крайно гърне. Преди да се срещна лице в лице с проблемите на тази система си мислех, че някоя друга дупчица по нея няма да е проблем. Истината обаче далеч не е такава. Уверявам ви, че ако не разполагате с достатъчно ватове в купето които да ви галят ушите по време на път, дори и най-малката дупчица по гърнета или тръби може да ви скъса нервите. За други последици от на пръв поглед мижави дупчици дори не ми се и горови. Верно има и едни "тунинг инж-ове" според които за да накарате хубавицата ви да реве като освирепяло животно трябва само да я боцнете тук таме отдолу... ама това е друга тема
            BMW E39 528i

            Comment


            • #36
              Имам отвори на гърнетата, съвсем малки. Уверявам те, че колата не е по шумна от преди. Дори съм виждал нови гърнета, които имат отвори в най ниската си част.
              AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
              Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
              sigpic

              Comment


              • #37
                Ами колега аз не съм капризен и шума така или иначе не ме дразни поради 2 причини - ватовете в купето ми и спортното гърне... тия две неща заглушават дори мислите ми. Други са причините поради които не ми се дупчи Що се отнася до нови модели коли и техните гърнета, да имат дупки и то заводско направени, като целта е именно да изтича конденза... така, че тук си прав колега
                BMW E39 528i

                Comment


                • #38
                  Колеги въпреки минусовите температури сутрин през последните 2 дена, боксьорката ми нямаше проблеми с паленето. Това ме навежда на мисълта, че оная помия дето ви я снимах на 100% е замръзвала в горивния филтър и е спирала притока на гориво към инжекторите точно както предполагах. Т.е. ако и при мен проблема е бил само конденз в изпускателната система, то той отново щеше да замръзне тия дни... поне така би било логично. Аз ще продължа да следя какво ще се случва при отрицателни температури и ще ви информирам ако има промяна. А сега нещо ново от мен...

                  Експеримент:

                  Със смяната на горивния филтър ми дойде нова идея за експеримент. Реших да проверя качеството на горивото на една навлизаща на българския пазар верига бензиностанции - Ромпетрол. Спрях се на тях понеже прочетох доста добри отзиви в интернет, а и ми беше препоръчана от много познати. Двоумях се между Еко и Ромпетрол, но тъй като в Разград нямаме Еко, експеримента нямаше как да бъде проведен със 100% точност.

                  Самият експеримент е простичък. Сменя се горивния филтър, резервоара има бензин колкото да се отиде до бензиностанцията, където се зарежда горивото което искаме да проверим. Това което следва са 10 000 км. пробен само с един и същ бензин, зареждан от една и съща верига бензиностанции. След 10 000 км. ще сменя горивния филтър и ще повторя процедурата с пластмасовата чашка за да видим какъв ще е резултата.

                  Бих направил експеримента с всички горива и вериги на пазара, но за да стане това ще са необходими много хиляди км. пробег и като цяло ще ми е трудничко да се справя сам. Ако има колеги на които такъв вид експеримент им се струва интересен ще се радвам и те да се включат!

                  Правилата са ясни:

                  Нов
                  филтър - 1 верига бензиностанции - 1 вид гориво - 10 000 км. пробег - споделяне на резултата

                  П.П. Дали не трябваше да направя нова тема за това?!
                  BMW E39 528i

                  Comment


                  • #39
                    Малко късничко се зачетох в темата, но при следваща смяна може да пробваш да сложиш чашката с помията във фризера да видиш дали ще замръзне.
                    Иначе това как го извади от филтъра? Просто го наведе и то изтече ли? Питам защото аз като сменях моя нищо не е изтичало.
                    The greatest of all scientific hobbies!

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
                      Иначе това как го извади от филтъра? Просто го наведе и то изтече ли?
                      Само си изтече в чашката, ама с помоща на продухване. Още се чудя как майсторчето налапа краищата на филтъра... аз кат видях ко тръгна да тече ии
                      BMW E39 528i

                      Comment


                      • #41
                        и при мен го има проблема, че боксера не пали при миносуви температури, но в моя случай пали на газ, така че варянта с гърнетета отпада, остава да е от бензиновия филтър.

                        Comment


                        • #42
                          Бесен съм, колеги!

                          От 2 седмици не мога да си запаля колата, вече не мога да си намеря място в кожата...

                          Историята:
                          Преди 2 седмици се наложи с жената да обиколим малко магазина за да пазаруваме, слизам аз малко по-рано долу при колата, запали от първия път. Бях решил да поработи 5 минути и да отида да й заредя. Да но след известно време угасна... Пробвах да запаля пак, припали и толкова... Реших, че е свършил бензина, отидох с тубичката, налях 4 литра, върнах се, налях й бензинчето, доволен седнах и пробвах да запаля пак... и пак, и пак, и пак... в продължение на 15-20мин, побеснях - чуваше се само едно припукване и бълбукане, временно припалване на 2-3 цилиндъра и дотам...
                          Нямах повече време за губене, бях й адски ядосан и я оставих... След това заваля един голям сняг и не я бях карал 2 седмици. И до днес...

                          Днес друга история, подобна на предишната... Слязох да я изрина, за да мога да стигна до акумулатора за да го смъкна да го повъзбудя малко на зарядното... Изчистих я, и си викам я чакай да пробвам да запаля. Завъртях, запали от втория път и пак така, поработи 20тина секунди, тъкмо се усмихнах и си казах, всичко вече е наред, задавила се е преди... но уви, пак угасна и не пожела да запали повече... Пак старата песен на нов глас, мъчи се да запали, на 2, на 3 цилиндъра, а след няколко завъртания вече и това не се случваше... Кажете ми какво да правя, къде да търся проблема, до преди това и в студовете съм карал, не е имало проблем, все от една и съща бензиностанция зареждам. Не вярвам да няма бензин в нея, защото последно съм и налял 4 литра и никъде не е мърдала. Другото странно нещо е, че когато се наведа до ауспуха мирише супер странно...

                          Моля ви, дайте съвет какво да правя, нямам средства в момента за да я занеса на диагностика или сервизен преглед... Сигурен съм, че тоците са наред, двигателя е обслужен и прегледан обстойно преди 2000 км. в сервиз.

                          P.S. В деня преди всички приключения да започнат, колата вървеше идеално, палеше от раз, когато тепърва в Русе хващаше кучешкия студ...

                          Comment


                          • #43
                            Твойте симптоми са много подобни на моите. Колата си палеше перфектно докато една студена вечер, пред работата ми, отказа да запали. Отначало припалваше, но после отказа, много трудно запали с даване на ток, поработи малко и угасна. След това с повторно даване на ток запали, пак много трудно, но успях да се прибера вкъщи. На другата сутрин пак не иска да запали, пак отначало припалваше но после не, сетих се да пробвам на газ, и тя взе че запали. На другия ден запали от раз на бензин, но времето беше по топло. Според мен има вода в бензиновия филтър или някъде другаде по бензиновата система, която замръзва. Днес си купих въпросния филтър и мисля почивните дни да го сменя, и без това се каня от много време, никога не съм го сменял. Ще пиша дали се е оправила след тази процедура, дано съм ти бил полезен.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от бобито Покажи съобщение
                              Твойте симптоми са много подобни на моите. Колата си палеше перфектно докато една студена вечер, пред работата ми, отказа да запали. Отначало припалваше, но после отказа, много трудно запали с даване на ток, поработи малко и угасна. След това с повторно даване на ток запали, пак много трудно, но успях да се прибера вкъщи. На другата сутрин пак не иска да запали, пак отначало припалваше но после не, сетих се да пробвам на газ, и тя взе че запали. На другия ден запали от раз на бензин, но времето беше по топло. Според мен има вода в бензиновия филтър или някъде другаде по бензиновата система, която замръзва. Днес си купих въпросния филтър и мисля почивните дни да го сменя, и без това се каня от много време, никога не съм го сменял. Ще пиша дали се е оправила след тази процедура, дано съм ти бил полезен.

                              Ясно, същата работа и при мен, само че аз карам само на бензин, утре ще пробвам с пробката преди тръбата, където някога е бил катализатора. Дано да запали щото неам нерви вече, а бензиновия ми филтър е на по-малко от 2000 км, факт е обаче, че ако в бензина, който съм заредил от Петрол има вода, ще я подкарам на Пролет сигурно...

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Kircho Покажи съобщение
                                Ясно, същата работа и при мен, само че аз карам само на бензин, утре ще пробвам с пробката преди тръбата, където някога е бил катализатора. Дано да запали щото неам нерви вече, а бензиновия ми филтър е на по-малко от 2000 км, факт е обаче, че ако в бензина, който съм заредил от Петрол има вода, ще я подкарам на Пролет сигурно...
                                Ако има вода в бензина на пролет от бензиновата ти помпа ще остане само куп ръжда
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X